top of page
  • תמונת הסופר/תיעל ריינה בראל

נבחרת גיבורות חרבות ברזל של 'נשים על הGOVה'.


את הפרק בפודקאסט 'נשים על הGOVה', שבו אירחתי את פרופסור קרין נהון, הקלטנו במהלך חוה"מ סוכות, ימים בודדים לפני השבת הנוראית ששינתה את חיי כולנו כאן בארץ, שתינו מחייכות למצלמה, ברגע שנראה כאילו מעולם אחר.


השיחה עם קרין הייתה מרתקת וקרין הייתה אורחת נפלאה, אבל מטבע הדברים, התלבטתי באם לפרסם את הפרק בכלל.


אז את הפרק כמעט שגנזתי, את האולפן זנחתי והתגייסתי לאין סוף התנדבויות, בניהן בחמ"ל האזרחי של מטות המאבק ו'אחים לנשק' שם אני פוגשת את קרין ב'מערך החטופים והנעדרים' אותו הקימה והובילה.


 בו בעת, במסגרת העבודה שלי במערך הדיגיטל הלאומי, נקראתי ל"צו 8", במוקד ערב"ה ובמנהלת תקומה.

את ההזמנה של יונתן גל (סטודיו SHEMMA), "להקליט פרק מיוחד שמתחבר איכשהו למצב", הקפאתי ונדרשתי לחודש ימים כדי לחזור לאולפן ולעלות פרק ראשון רלוונטי לשעה.


אינני מבקשת להישמע צינית, אבל עת המלחמה זימנה עבורי לאולפן נבחרת של כוכבות מהמגזר העסקי, ציבורי ובטחוני, כשלכל אחת מהן עשייה משמעותית בשגרה כמו גם במלחמה.


גאה להציג את נבחרת גיבורות חרבות ברזל של 'נשים על הGOVה'.


  • מיכל כהן שריג שבימים שבשגרה, מנהלת את פורום חברות הצמיחה & מנהלת קשרי ממשל ב WIX ישראל, יזמה את מוקד ערב"ה. מוקד טכנולוגי שבה לתת עזרה ראשונה לצרכי השעה של המגזר הציבורי והשלישי, שבסיסו בשיתוף פעולה בין חברות ההייטק בישראל עם מערך הדיגיטל הלאומי.

  • אלוף משנה, שרית גרשקוביץ כהן, ראש מחלקת אוכלוסייה בפיקוד העורף, 'המרגיעה הלאומית', שבימים שבשגרה אחראית על הכנת המרחב האזרחי למצבי חירום שונים, ובחירום אמונה על מתן הנחיות ומידע לציבור, תוך ניתוח צרכי האוכלוסייה והרשויות המקומיות.

  • אלוף משנה במילואים, טליה לנקרי שהפכה להיות 'המסבירה הלאומי', אורחת קבועה באולפני הטלוויזיה כפרשנית ביטחונית. עם רקורד של 35 שנות קריירה צבאית וביטחונית, במהלכן היתה שותפה לתכנון תרחישי איום ויחוס ולכתיבת פקודת הכוננות של צה"ל, דברנו על רגשות אשמה שמלווים אותה נוכח המחדל של ה 7 לאוקטובר.

  • אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים לשעבר, המשמשת כיום בהתנדבות כיושבת-ראש של ארגון נט"ל, המעניק תמיכה וסיוע נפשי לאלפי נפגעי חרדה (משפחות, אנשי טיפול, כוחות חירום והצלה) על רקע טרור ומלחמה. בנוסף כמי שעובדת בגוף שנקרא oversight board אמי היתה שותפה על ההחלטה להחזיר ולפרסם במטא (פייסבוק) תוכן טראומטי מיום השבעה באוקטובר.

  • תא"ל יעל גרוסמן, מפקדת יחידת לוט"ם - יחידת הדיגיטל והמידע של צה"ל, באגף התקשוב וההגנה בסייבר - ששיתפה על איך ה-7 באוקטובר תפס אותה ביום הנישואין שלה, ועל הקפיצה ברמת העצימות מאפס למאה: בהבנת תמונת המצב, הצורך לוודא כשירותן של כלל המערכות ורישות המרחב כחלק מהיערכות לשלב התמרון.


מבטיחה לעוד גיבורות מעוררות השראה להן אני מצדיעה בעת זו.

שלכן יעל


.

האזנה נעימה!

שלכן,

יעל


מוזמנים לעקוב ולשתף עם חברים

להאזנה בספוטיפי: https://buff.ly/49bejci

להאזנה באפל פודקאסט: https://buff.ly/495TUWa

להאזנה בכל ערוץ אחר: https://buff.ly/3uuo724




יעל בראל משוחחת עם אל"מ במיל' טליה לנקרי | פרק בסדרת פודקאסט 'נשים על הגובה' - מערך הדיגיטל הלאומי
יעל בראל משוחחת עם אל"מ במיל' טליה לנקרי | פרק בסדרת פודקאסט 'נשים על הגובה' - מערך הדיגיטל הלאומי



2 צפיות0 תגובות
bottom of page